Bones..... demà tarda hem qeudat amb en Roger per anar fer unes fotos i tal
de les intal·lacions.....

tenim llum verda per veure tot el complex...

si algú vol venir...podem quedar demà a 2/4 de 4 al bar que hi ha entrant a
Sant Bartomeu del Grau..es diu bar taberna el Geu..

fem un café i hi anem....valdrà la pena...amb surprise inclosa....

si algú no sap que fer demà.--...ja ho sabeu...com més inputs tinguem
millor....

va ...que serà sonat!!! i el lloc s'ho val!!!!!

més info virtual!! i publicitat de franc....... ;)

www.canroca.cat
www.elpetitzoodenpere.com

El 8 de gener de 2011 15:42, Roger Baig Viñas <roger.b...@gmail.com> ha
escrit: