El 13 de gener de 2011 22:49, Roger Baig Viñas <roger.b...@gmail.com> ha
escrit:

> Hola,

> Sí, realment és una passada i crec que és una llàstima no aprofitar-ho

Casi em sembla massa maco i tot, veig en perill els peixos de l'estany :D

> per fer-hi un SAX, però vist el poc entusiasme que ha despertar la
> meva proposta [1], em sembla que ho haurem de deixar estar.

Ni de conya, el diumenge el reservem per a l'event "local" (SAX) només amb
les quatre xerrades de com està guifi (informe fundació, nova web, FO...) ja
omplim tot el matí.
Ara seria bastant "nazi" amb el tema horari del diumenge. Hi poden haver les
xerrades/tallers que hi capiguen i ja està. Que segur que a última hora es
despenja tot Déu que vol parlar de no-se-que... :P

Ens hauriem de plantejar si pel diumenge muntem alguna mena de traducció
simultània per si algun guiri ha sobreviscut a tota la setmana i vol seguir
alguna xerrada