Bones,

No entenc d'on surten els 10,

Jo suposava que:

Els perfils de terreny es troben a la cota que correspongui sobre el nivell
del mar, quan nosaltres posem una alçada determinada, agafa les coordenades,
mira l'alçada del terreny i li suma 5 i 30 en cada node respectivament, quan
fa el perfil l'unic que fa es situar els nodes a 5 i 30 respecte del
terreny, no es més un problema de "dibuixat" i interpolació de la grafica
per fer-la simple?

Era una suposició pregunta al final :P

Salut

www.informatica486.es