bones,

Cert, i se m'ha passat que un dels dos punts estava calculat al terra, ja
veig com funciona doncs la gràfica exactament, per cert, sera vella però fa
molta feina i això de les cases de 30 metres dona per una altre conversa pel
que fa a l'incorporació de perímetres d'edificis q em consta haver llegit
que s'havia mogut alguna cosa, però això un altre dia :P

gràcies!