Hola,

Ignacio, doncs a veure si podeu fer-li una entrevista en video, ni que sigui
amb el mòbil. I ajudar-lo a posar guifi.net a casa seva i/o al seu estudi i
fer-ne un video. Si no en te segur que en vol tenir... en parlava
entusiasmat de guifi.net!

Seria possible que quedeu amb ell i fer mini entrevista per a guifi.tv?

Vinga, que hem d'aprofitar els nostres usuaris "mediàtics" ;)

Josep

El 4 de febrer de 2011 1:15, Ignacio Torres Masdeu <
igna...@torresmasdeu.name> ha escrit: