Hola Natxo!!,

Haurem de posar fil a l'agulla en això de fer un video de gossos & guifi.net
:-)

En parlem. L'ideal seria que algú/ns de la comunitat guifera et vagi/n a
muntar un supernode i ho filmeu, i despres un petit speech teu o de la banda
venent guifi.net com vas fer ahir...

Per aqui t'informaran dels costos del material, i segur que si vols muntar
el supernode l'Ignacio i altres guifaires dels freakis t'ajuden.

Benvingut a guifinet!!

:-)

El 4 de febrer de 2011 14:20, Natxo Tarres <natxotar...@gmail.com> ha
escrit: