Bones,

Per a la zona dels voltants de Granollers, al Vallès Oriental, tenim
proxys amb sortida a internet decents, però els servidors DNS ens
queden fora de la zona i de vegades la latència és molt alta, pel que
la navegació es fa lenta i pesada.

Per a posar-hi remei, he creat un nou servidor DNS. He seguit les
instruccions d'aquí http://wiki.guifi.net/wiki/Servidor_DNS (ha estat
realment senzill). Ara necessito voluntaris que m'ajudin a provar-lo!

L'adreça es la següent: 10.139.1.102

Fent pings des del supernode de la zona tinc una latència d'uns 3ms,
crec que està prou bé.

I un cop comprovat que funcioni bé, com es podria fer per a posar-lo
predeterminat als nous nodes de la zona?

Espero els vostres comentaris :)