ops, s'ha reenviat un mail vell, sorry

el que vull dir és que dnsservices ja et posa la resolució inversa, no
s'ha de fer res,
pensa que si has fet algun canvi al named.conf el cron t'ho canviarà
en la pròxima actualització.

Pel que fa a la zona guifi.net els canvis es fan a la web al servidor
que fa de master del domini.

El 26 de febrer de 2011 19:18, Miquel Martos <miquelmar...@gmail.com> ha escrit:
> dius que has qfegit la funció reverse dns?
> no estaves fent servir el dnsservices?
>
> El 26 de febrer de 2011 17:16, cramlap <iwannaber...@gmail.com> ha escrit:

>>> temps=31ms TTL=55
>>> temps=14ms TTL=55