Fra: John Hammer [mailto:[EMAIL PROTECTED]]
Sendt: 7. oktober 2002 20:16
Til: [EMAIL PROTECTED]
Emne: Fyn rundt

Jeg er klar til at gøre et nyt forsøg. Dog syntes jeg at vi skal stille nogle krav til hinanden. F.eks med hensyn til påklædning

og udrustning.

Det var kun Jørgen og Peter der havde del pagajer med. Kun mig der havde de små nødraketter . Jørgen var eneste

der havde snor med, som vi jo trak Kaj over 10 km. med. Igen kun Jørgen der havde håndpumpe, liggende på

fordækket.

Det må være et krav til sådanne en vinter tur, at vi alle har vær sit hvis vi skulle komme i problemer igen.

Hilsen John