Fra: Peter Øgaard [mailto:[EMAIL PROTECTED]]
Sendt: 9. oktober 2002 22:34
Til: [EMAIL PROTECTED]
Emne: Fyn rundt

Det foreløbige oplæg er om der er nogen der vil med Fyn rundt, hvis ja, så
lad os finde sammen, her skal findes en dato, en tidsramme for hvor lang tid
vi vil bruge, (det er rigtigt, det er IKKE en weekendtur), samt finde ud af
hvilke krav vi vil stille til hinanden, men først, meld jer til, kom med
konkrete forslag til hvad netop i mener, John Hammer har været inde på
noget, der er andre der også har noget, så lad meningerne komme nu, (så er
der også noget til de mindre erfarne), altså mit bud er vinterferien, med
start fredag aften, og slut næste søndag, altså samme koncept som PU havde
lagt op, afstanden er jo den samme i år,  retningen er jo også let, for
enten bliver det med Fyn på højre hånd eller venstre, alt efter vejret.
Om man skal have en masse vintererfaring ved jeg ikke, men man skal have
prøvet sit udstyr, men vinteren står jo foran os så det kan sagtens nås, det
vigtigste er vel at være opmærksom og udstyret med varmt tøj, samt at der
ikke er den samme plads til at tage chancer, altså ro med fornuften-
Som du Rasmus er inde på er der jo rig mulighed for at lære af hinanden, men
om Lenzes vinterarrangement skal være kriteriet ved jeg ikke, for så tager
jeg turen alene, da jeg ikke er tilhænger af eksperimentet, men det er der
andre der er, så det er jo godt.
Mvh
Peter Øgaard