I lige måde Jakob, jeg fik lige et andet intryk, så det er godt at vi ikke er langt
fra hinanden, men jeg vil lige pointere at man som en mindre gruppe, altså over to-tre
stykker ikke kan kalde sig "enskilda" personer, altså ikke hører ind under
allemansretten, eller er du ikke enig?
PØ

---

Besvar via email