Hej igen Jacob

Som gammel anarchist er jeg selvfølgelig sympatisk overfor tanken om ansvar for egen
handling og jeg stopper heller ikke for et rød fodgænger lys- det er bedre at lære at
se sig for end at stole for lyssignal, men..

Der er klar forskel mellem ferskvands- og havpadler.
På ferskvand vil der være relativ kort til bredden og derfor ret sikkert. havspadling
foregår per defination ude på havet og her kan afstanden til bredden være stort og
vandet sådan lidt mere levende!

Nybegyndere som bevæger sig ude i dette element har en reel change for at kæntre,
dette er i sig selv ikke problematisk hvis forholdreglere er taget
Selvfølgelig er selve kajakken verdens bedste flyder, men hvormange begyndere er i
stand til at holde på deres båd ved en kæntring i bølger?

Når vi nu samtidig ved at 90 % af drukne ulykker fra båd er folk som ikke bære vest
vil jeg i hvert tilfælde vise det gode exempel og bære vest.

Og så er den dejlig varm og beskytter mig for spidse kajakker.

Lenze