-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] På vegne af Ravn Hamberg
Sendt: 2. september 2003 21:30
Til: [EMAIL PROTECTED]
Emne: FW: "kajak-vest" vs. oppustelig

Hej allesammen

Det er vist standart at alle ror med vest, men jeg vil komme med en
lille tilståelse. Jeg er lige kommet hjem efter en lang tur. Inden jeg
tog afsted havde jeg lavet en lille "opfindelse", den bestod af et par
elastikker + en plastikkrog lige bag sædet. Det virker som en slags
bagagebærer. Jeg har altid været fortaler for at man skal padle med
vest, men på min sommertur var det meget varmt den første dag, så jeg
led.... på anden dagen endte vesten under elastikkerne, og hvor var det
dejligt! De næste tre måneder tilbragte vesten størstedelen af tiden på
bagdækket, den kom kun på ved store bølger eller når det var meget
koldt. Når jeg endelig tog den på føltes den stiv og jeg blev meget mere
svedig end uden vest. Jeg vurderede at komfortgevinsten klart var større
end sikkerhedstabet, og jeg nød det!

Andre der vil komme med en tilståelse?

Venlig hilsen Ravn

Fotograf Ravn Hamberg