Tja!!!
Hvordan skal jeg svare, jeg har ikke rørt ved Forum siden, den kører fuldstændig som
før, idet jeg bare linker til forumsiden fra hjemmesiden, så det er ikke der problemet
ligger, Markedspladsen er jo fra samme sted, kører uden problemer, men det der skaber
problemerne er at Kajak-snak også har tilknyttet funktionen med mailinglisten, det er
vist mere der vi skal finde løsningen.
Ved at vi stopper for mailinglisten, vil vi opnå nogle fordele, måske slipper vi for
dette problem, men vi slipper også for en masse kodeskriv, samt at trådene bliver
splittet op og at vi ikke gå ind på den enkelte.
til gengæld er der jo også fordele ved at få det som en mail, f.eks en masse spam;-((
Mvh
Peter Ø

Besvar via email