Hej

Der bliver åbenbart brugt lidt forskellige cookies på hhv. Kajak Snak og
Markedspladsen og det tilsyneladende der problemet ligger.
Jeg har været inde i mine browser settings og tillade First og Third Party
cookies og det har løst problemet. Det kan også omgås ved at sætte
"Privacy" Level til Low (standard er Medium).

Eftersom det har virket tidligere, kunne det yde på at der på et tidspunkt
er blevet ændret på de cookies der afgør om man har læst en tråd eller ej.
Om det så er bevidst eller en fejl er jo et godt spørgsmål..:-).

Hilsen
Steen

Besked sendt af Steen Persson<[EMAIL PROTECTED]> fra webforum Havkajak Snak.
<http://nx.dk/~havkajakroerne/php/phorum-3.4.2/read.php?f=7&i=1051&t=1026>

Besvar via email