Jeg skal gerne filme. Men Jesper vil have dig med Amager rundt først. Og
det er jo lidt langt væk for dem der bor i Århus.

Men du kan da tage en tur til Dyngby Hoved først. Iflg Århus Havkajakklubs
hjemmeside er det 42 km tur-retur. Det svarer vist lidt til Amager rundt
når man tager i betragtning at turen til Dyngby Hoved er kyst hele vejen.

Så skal jeg gerne køre derned og tage billeder af/optage dig inde ved
siden af strandskiltet.

Når du så kommer tilbage til Århus kan du jo lave noget rul og wet entry
osv. Det optager jeg også og så kan det hele lægges på en af
hjemmesiderne.

Mht oppakning skal du bare huske at pakke noget ned der svarer til
vinteroppakning. Ikke en let sommeroppakning som du havde med Dk eller
sverige rundt. Nogle gode tunge vinterstøvler og sådan. Ekstra brændstof
og hvad der ellers er af vinter grej. Jeg har en god digital køkkenvægt så
vi kan veje det hele. Og jeg vil gerne sætte en dag af til jeres
eventuelle væddemål.

Og hvis der skal forgå noget på sjælland kan i jo prøve at lokke med Ravn
:-)

mvh
Alfred

Besked sendt af Alfred Voetmann<email ikke opgivet> fra webforum Havkajak Snak.
<http://nx.dk/~havkajakroerne/php/phorum-3.4.2/read.php?f=7&i=1033&t=992>

Besvar via email