[EMAIL PROTECTED] skriver:
>På en snehuletur vil din arbejdstemp ligge lige omkring frysepunktet, det
>gør den ikke ude på stranden, her det luftens temp. der gælder
Ja når hulen er bygget og indflyttet. Indtil da og ved div. pauser og hvil
er det luftens temperatur der gælder. Ofte sidder du udenfor laver mad
eller smelter sne. Der er ingen problemer. Har du ingen forvarmer, så kan
du tage en tændstik og holde den lige over spritten, så vil den blive
opvarmet og tænding muligt.

Det der er problemet er gas. Her forstår jeg ikke at div. personer og
ekspeditioner kan reklamere med gas. Det må nok være fordi de er blevet
sponsoreret og så må man ikke udtale sig kritisk til et produkt. Så vil
man fremover have vanskeligt ved at få aftaler. Derfor skal man ikke tage
personers udsagn for gode varer når de har været sponsoreret.

Venlig hilsen
Søren Holst-Sørensen
www.holst-sorensen.dk

Besvar via email