Jørgen Jepsen skrev:

> Jeg kan lige forestille mig en nødsituation hvor du (Steen)
> udbryder: ”WHF og nødblus ?!?!, nej jeg bruger Mars”.

:-) Jeg skal bare holde Mars'en op i luften, så kommer hjælpen fluks!

Nu gik emnet i citerede mail jo på indtagelse af 'energi', og ikke på at
tilkalde hjælp.

> Vi skal ikke  glemme at sådan en oplevelse kan giver et kraftigt hak i
> stoltheden.

Både og - teamet viste jo at de havde overskud til at håndtere en kold,
træt og våd makker i 1½m bølger. Det er sgu da ikke så skidt!!

Hygge

Besked sendt af steen<email ikke opgivet> fra webforum Havkajak Snak.
<http://nx.dk/~havkajakroerne/php/phorum-3.4.2/read.php?f=7&i=1130&t=1018>

Besvar via email