Fra: Peter Øgaard [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sendt: 3. februar 2004 18:12
Til: [EMAIL PROTECTED]
Emne: SV: hjemmeside

Java og Javasqript er to vidt forskellige ting, så den med at banker
kører
fint, er nok fordi de kører i sqript og ikke i ren java.
Ja Lenze ren html virker fint, men vil du så ikke lave siden, for jeg
har
ikke lyst til at gå tilbage til det layout, flach kunne være en
mulighed,
men her er jeg uvidende, så måske der er en der kan det og vil tage
over????

Med venlig hilsen
Peter Øgaard