Fra: Jens Bang Jochumsen [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sendt: 4. februar 2004 19:51
Til: [EMAIL PROTECTED]
Emne: Re: hjemmeside

Det her - for mig - drejer sig ikke om "mærkelige" kombinationer og
browser, men fakta at Havkajakroerne (og Bumserne) er de eneste - læs
eneste - hjemmesider jeg ikke kan "åbne". Jeg er ikke PC ekspert, men er
bruger med erfaring siden 1995 og har ikke stødt på problemet tidligere.
Så en mere "udmyg" holdning TAK!!