Saya setuju... kadang2 kita tak fikir.. kita berada di zaman mana
sekarang.. saya duduk dibandar.. sedara mara ramai.. sahabt handai.. jiran
tetangga.. di bandar kos nya tinggi.. sewa khemah.. dah brp? qatering
lagi.. mana nak buat gotong royong.. org bandar sibuk.. manalah nak sempat
buat semua tue.. kalau ade pun sedikit...bilangannya.. semua nak ringkas..
itu buat dirumah kalau buat kat hotel jgn cerita laa kos nya brp..

Lainlaa.. apa kawan En. Azrul.. duduk di Kelantan.. jgnlaaa banding2 mcm
tue tak adil namanya.. kalau 10 ribu kat kg dah boleh buat macam pesta..
kalau kat bandar 10 ribu byr duit khemah ngan duit qatering pun blm tentu
lps.. belum belanja bab hal remeh temeh lagi...

Pada saya.. ikut kemampuan masing2 sekiranya tak mampu buat sederhana..
buat yg wajib dulu.. lps tue kumpul laa sikit2 buat laa kenduri besar..
semuanya terpulang pada masing2.. yg penting dah tau nak khawin  BERJIMAT
laaa dari sekarang.. Insya'Allah doa bnyk2 tentu Allah mudahkan....

Wallahu alam.

             "Hamzah,
             Noorashikin \(MY
             - Kuala Lumpur\)"                                          To
             <[EMAIL PROTECTED]         "Azrul Alwi"
             oitte.com>                <[EMAIL PROTECTED]>,
                                       <[EMAIL PROTECTED]>,
             22/12/2004 02:25          <[EMAIL PROTECTED]>,
             PM                        <hidayahnet@yahoogroups.com>
                                                                        cc

                                                                   Subject
                                       RE: Bismillah [hidayahnet] nIKAHLAH
                                       KALAU DAH ADA REZEKI......

En Azrul...saya rasa awak tak patut cakap yang...... "Tetapi jika di Perak,
Kedah atau
Penang. Bole cecah RM7 - 8 ribu. Sebab di sana perang harga, jaga standard
!"

saya orang kedah wei...tapi tak lah pulak nak letak harga
tinggi-tinggi...tak semua orang kedah macam tu...saya rasa kecik hatilah
jugak bila en azrul cakap macam tu...apa ingat kami nie tak patut kahwin
ka????  lain kali tu beringat-ingat bila cakap tu beralas la....