wa'alaikum salam!

betul ke pasal 3S yg en. ruzaihan ceritakan nie
angkara yahudi? saya rasa lebih baik kita salahkan
diri kita sendiri kerana tak sediakan benteng
pertahanan diri yg mencukupi. sebenarnya, mmg lumrah
manusia sukakan hiburan yg melalaikan. terpulang pd
masing2 untuk menilai sejauh mana keseronokan yg
mereka inginkan. kalau kita betul2 bagus, dtg la
pengaruh apa pun, sure tak lut pengaruh2 yg negatif
nie.

--- [EMAIL PROTECTED] wrote:

> Assalamualaikum warahmatullah...
>
> Segala puji bagi Allah, Tuhan sekalian alam.
> Sesungguhnya aku bersaksi
> bahawa tiada Tuhan melainkan Allah yang Esa, tiada
> sekutu bagiNya dan
> sesungguhnya aku bersaksi bahawa Nabi Muhammad itu
> hamba dan rasulNya.
> Selawat berserta salam buat Nabi Junjungan Muhammad
> SAW yang mempunyai
> keperibadian mulia & diutuskan sebagai ikutan. Juga
> buat sekalian muslimin
> & orang2 yang beramal soleh...
>
> Ditakdirkan helikopter yang sepatutnya bawa saya
> [...]
=== message truncated ===

Yahoo! Sports
Rekindle the Rivalries. Sign up for Fantasy Football
http://football.fantasysports.yahoo.com