OKlah 2.. satu lagi pencapaian orang melayu kita yang boleh dibanggakan. Mak
bapak die pon gembira sampai menangis ape.. Xpe2.. Kita ni kan bangsa2 pilihan
yang sedang menunggu keMUSNAHan.. Ramai yang suka macam 2. Kita tunggu bila
sampai masanye.. Siapa lagi yang nak terkinja2 melompat2 macam KERA kalau bukan
orang melayu kita

"Dan sesungguhnya telah kamu ketahui orang-orang yang melanggar diantaramu pada
hari Sabtu, lalu Kami berfirman kepada mereka: "Jadilah kamu kera yang hina"
Al-Baqarah, 65

Malaysia kita ni kan aman, lagi penuh kenikmatan, tunggu je lah...Kalau xde
siapa yang mula ambil tindakan..Sedangkan kita sendiri yang memilih sedemikian
rupa,

" Hai orang-orang yang beriman, sesungguhnya (meminum) khamar, berjudi,
(berkorban  untuk) berhala, mengundi nasib dengan panah[1], adalah  termasuk
perbuatan syaitan. Maka jauhilah perbuatan-perbuatan itu agar kamu  mendapat
keberuntungan" Al-Maidah, 90

[1]Apa yang berlaku dalam setiap 5 tahun sekali.. Fikir-fikirkan..

" Dan apakah mereka tidak memperhatikan, bahwa sesungguhnya Kami telah
menjadikan  (negeri mereka) tanah suci yang AMAN, sedang manusia sekitarnya
rampok-merampok.  Maka mengapa (sesudah nyata kebenaran) mereka masih percaya
kepada yang bathil  dan ingkar kepada nikmat Allah? " Al-Ankabut, 67

" Dan Tuhanmu Maha Kaya lagi mempunyai rahmat. Jika Dia menghendaki niscaya
Dia memusnahkan kamu dan menggantimu dengan siapa yang dikehendaki-Nya setelah
kamu (MUSNAH), sebagaimana Dia  telah menjadikan kamu dari keturunan
orang-orang lain." Al-An`am, 133

[EMAIL PROTECTED] wrote:
Aku baru saja tengok rancangan tu tadi.... tu pun dah nak habis. Masa aku bukak
tu masa dia umumkan pemenang pertandingan yang dimenangi oleh peserta melayu
yang bernama ALAM.

  Aku bukan nak pertikaikan kemenangan si budak ALAM tu tapi yang aku tak puas
hatinya lepas menang je terus ramai-ramai naik pentas bersuka ria. Hingga
berpeluk-pelukkan jantan betina di atas pentas tu. Seluruh malaysia dok tengok
acara pelukkan tu. Memalukan betul.....

  Inillah dia anak muda malaysia yang dilahirkan pada masa malaysia nak sambut
50 tahun merdeka tak lama lagik. Makin teruk bangsa ku...
  Pikir-pikirlah woooiiiiii...

Kini dengan  simpanan sebanyak 1GB
http://my.mail.yahoo.com/

Shape Yahoo! in your own image.  Join our Network Research Panel today!

Kirim email ke