saya tak tengok So you think you can dance* *saya x tau, Tapi saya nak
senaraikan nama rancangan hiburan dimalaysia yang saya rasa best untuk di
fikirkan bersama.

p/s: kalau ada sesapa nak tambah rancangan atau pandangan peribadi, sila
tambah dan fowardkan email ini kembali ke groups,

*JANGAN TIDUR LAGI* = NAK MENGGALAK KAN ORANG RAMAI JANGAN TIDUR AWAL, BIAR
LAMBAT TIDUR, TAK BOLEH JAGA MALAM NAK SEMBAHYANG SUNAT TAHHAJUD, SUSAH NAK
BANGUN PAGI SEMBAHYANG SUBUH, LIAT NAK KE SEKOLAH / PEJABAT BEKERJA

*MELODI *= BERGOSIP, MENUNJUKAN KEPADA MASYARAKAT MALAYSIA KHUSUSNYA ORANG
MELAYU BAGAIMANA GLAMOURNYA DAN BERGAYANYA HIDUP ARTIS YANG KERAP KALI DI
SELUBUNGI MISTER ( NO KOMEN )