cukuplah cerita anjing menyahut seruan azan itu. Yang pentingnya, cuba
direnungkan adakah manusia muhasabah diri sendiri khususnya yang mengaku Islam,
adakah menyahut seruan azan dengan segera bangkit menunaikan solat seperti
makhluk makhluk ALLAH yang lain atau hanya segera menyahut azan magrib sahaja
kerana hendak berbuka.?

[EMAIL PROTECTED], [EMAIL PROTECTED] wrote:          apa nak heran kalau anjing
menyahut panggilan azan....
anjing tu pun makhluk Allah ..... hanya kerana anjing
haram disentuh org Islam dan anjing kebanyakannya
dibela oleh org kafir tak semestinya anjing tu sendiri
pun 'kafir'.
mentaliti org melayu ni kalau sebut babi dan anjing
sure rasa binatang2 ni hina la sangat ..... selalunya
manusia nie yg lebih hina ...... seharam2 babi untuk
disentuh, haram lagi kalau bersentuhan lelaki
perempuan yg bukan muhrim ...... psl ada hadis yg
mengatakan lebih baik sentuh kulit babi dari sentuh
kulit org yg bukan muhrim .... wallahualam!

--- [EMAIL PROTECTED],

http://get.games.yahoo.com/proddesc?gamekey=monopolyherenow

> Moody friends. Drama queens. Your life? Nope! -
> their life, your story. Play Sims Stories at Yahoo!
> Games.
> http://sims.yahoo.com/

Don't let your dream ride pass you by. Make it a reality with Yahoo! Autos.
http://autos.yahoo.com/index.html

Don't let your dream ride pass you by.    Make it a reality with Yahoo! Autos.

Kirim email ke