Program khas untuk pelajar lepasan SPM
Kem Trio X :'X-treme, X-plore, X-citing'
Tarikh: 11- 13 Jan 08 , Jumaat-Ahad
Masa: 2.30ptg (11 Jan)–6ptg (13 Jan)
Tempat: Tapak Perkhemahan Gua Batu Maloi, Johol, N.S
Yuran: RM 30 (Bas,sijil dan insuran disediakan)
Berkumpul di Pejabat JIM NS, Jln Bunga Raya 8,
Senawang Business Center, Taman Tasik Jaya, Seremban
Jumaat 11 Jan jam 2.30 petang.

Apa yang best ? Meneroka gua berair Batu Maloi,
Permainan dalam kumpulan, Pengisian 'Dari mana kita
dan ke mana kita?',  Permainan air

Apa yang perlu bawa: Pakaian sukan, ubat-ubatan
peribadi, lampu picit, baju sejuk, baju hujan, surah
al-Ma'thurat

Cepat, tempat terhad, ajak kawan ramai-ramai!
Guarantee korang enjoy punye …

Lekas hubungi Umi Kalthum: 013- 7207752/ Atiq: 017-
6558539
ANJURAN KELAB REMAJA JIM NEGERI SEMBILAN

  Rozmal http://waghih.blogspot.com
  Yayasan Amal Malaysia http://www.amalmalaysia.net
  Kelab AMAL NS http://amal-ns.blogspot.com
  Institut Kajian Angkasa http://ikam-space.blogspot.com