Assalamualaikum warahmatullah

Saya juga berminat untuk bekerja di luar negara (Dubai pon boleh)
Saya mempunyai degree Sains Komputer, sijil professional - CCNA dan
juga CCNP. Mempunyai pengalaman kerja 2-3 tahun. Nak cari kerja yang
berkaitan bidang Network (Cisco, Linux dsb) dan juga VoIP /
IPTelephony.

Boleh berbahasa arab, inggeris dan tentulah bahasa melayu.

Emel saya : [EMAIL PROTECTED]

--- In hidayahnet@yahoogroups.com, faridah md saad  <[EMAIL PROTECTED]>
wrote:

> waalaikumsalam wbt
>
> kalo saudara nak tips utk dpt kerja kat australia mmg sy xtau
le...tp my boss ada kwn yg blh tolong dptkan visa kerja kat sana..

> try call en nik mohd hashim  0127001344 atau email [EMAIL PROTECTED]
>
> --- On Mon, 7/7/08, Khairul Azmi <hidayahnet@yahoogroups.com>
wrote:

> From: Khairul Azmi <hidayahnet@yahoogroups.com>
> Subject: Help Palestine [hidayahnet] Kerja di Australia
> To: "Ikhwanul Muslimun" <hidayahnet@yahoogroups.com>
> Date: Monday, 7 July, 2008, 9:03 PM
>

> Assalamualaikum warga hidayahnet,
>
> Saya ingin meminta jasa baik mana2 warga hidayahnet yang
pernah/sedang bekerja di Australia supaya dapat memberi tips utk
memohon kerja di sana.
> saya mempunyai ijazah dalam kejuruteraan elektrik (kuasa).
>

> Terima Kasih,
> Khairul Azmi

http://uk.messenger.yahoo.com

Kirim email ke