From: ismail mohamed said @ mohd [EMAIL PROTECTED] <ismail mohamed said @ mohd
[EMAIL PROTECTED]>
Subject: Re: Help Palestine [hidayahnet] Mencari teman untuk kenalan
To: "Ikhwanul Muslimun" <hidayahnet@yahoogroups.com>
Date: Monday, July 21, 2008, 2:03 AM

bersabar aje lah ye semua..
maybe dia ada kerja kot coz tu x reply kan
alah jgn makan hati ye kalau nak kenalan ramai leh kenal kan
tapi yg penting kena lah ikhlas kan nak kenal tu kan
sy pun nak gak cari kenalan ye lah bak kata org tua2 kawan biar ramai kasih
biar satu kan
kalau sesapa sudi nak kenalan leh lah sms ngan sy ye kat 0123609624

selamat ye
ismail