Saya ingin mencarikan teman utk anak buah saya yg bernama shahrul,apa2 email
jer.tq

From: pemberi petunjuk <>
Sent: Friday, 5 September 2008 3:46 PM
To: Ikhwanul Muslimun <hidayahnet@yahoogroups.com>
Subject: Re: Help Palestine [hidayahnet] Mencari teman untuk kenalan

Assalamualaiku..

suka juga saya emel yg kegnkawan bg nie...ok la..kalau tak silap saya,dalam JIM
pun ada organisasi yg menguruskan pencarian jodoh nie.sbb saya sendiri pernah
ditanya sudah berpunya @ belum.kalau belum diorang nak jodohkan saya dan cari
dalam organisasi JIM.so,saya harap kengkawan boleh la tanya pihak JIM...

(^,^) Aman