From: hidayahnet@yahoogroups.com [mailto:[EMAIL PROTECTED] On Behalf Of rozaimy
baharuddin
Sent: Wednesday, September 24, 2008 10:46 AM
To: Ikhwanul Muslimun
Subject: Re: Help Palestine [hidayahnet] Minta pendapat

dulu kereta iswara aku macam tu juga, tarak boleh solve, so cara paling mudah
aku tukar NGV
bila aku tukar NGV, kereta aku start bunyi meletup, on petrol OK, cuma on NGV
aje meletup.
so tukar DISTRIBUTOR - pun sama, tukar lagi sekali DISTRIBUTOR. baru OK.

minyak jimat dan NGV pun OK lepas tukar distributor