From: Noraihan, ah...@yahoo.com <Noraihan, ah...@yahoo.com>
Subject: Help Palestine [hidayahnet] Minta pendapat
To: "Ikhwanul Muslimun" <hidayahnet@yahoogroups.com>
Date: Wednesday, April 15, 2009, 5:37 AM

Salam semua,

    Dalam kegawatan ekonomi ni ramai diantara kita yg kena pecat/diberhentikan
/buang kerja dll. Saya adalah salah seorang dari mereka.

    Alhamdulilah, saya telah mendapat tawaran bekerja di sebuah syarikat lain.
Persoalan timbul bila syarikat baru ini berurusan dgn rokok. Actually syarikat
ni refurbish mesin utk menghasilkan rokok. Memang termaktub dlm Al-Quran yg
arak & segala activity dgn arak itu hukumnye haram.... Bagaimana pula rokok?

Harap ada yg dapat membantu & memberikan buah pandangan.

Sekian
This e-mail may contain confidential and/or privileged information. If you are
not the intended recipient (or have received this e-mail in error), please
notify the sender immediately and destroy this e-mail. Any unauthorized
copying, disclosure or distribution of the material in this e-mail is strictly
forbidden.