Assalamualaikum.

Thanks LynnZarina for ur reply.

Ada beberapa perkara yang saya nak bincang di sini...
1. Kalau tiada logo Halal dan meragukan, jika tidak haram, apa lagi hukum
yang kita boleh beri? Masih halal? Harus diingat, ia dibuat dari lembu. Ia
terang2 dicatatkan dan tiada siapa yang memantau kehalalannya...
2. Seluar jeans dan sun glasses ye... Hmmm... Nak tanya, jabatan mana yang
pantau status halal utk produk ni? Mungkin awak ada tel.no nyer yang boleh
saya kontek personally. Banyak betul baju yang saya nak tanya halal haramnya
ni. Nak tanya HDC, depa cuma layan bab makanan je... Lagi satu, awak pernah
beli ke seluar jeans dan sun glasses yang mencatatkan ingredientnya? Sbb
kalau ada ingredient/bukti, senang sikit nak komplen. Biasalah, aduan kena
disertakan bukti baru bleh edisi siasat....
3. Saya dahpun bertanya kpd HDC berkenaan produk ni. Tapi mcm biasalah,
jawapan akan ambil masa berbulan-bulan... Kalau dpt jawapan bebila sok, saya
akan hebahkan kpd kawan2.

Wassalam

Kirim email ke