yg masuk dlm badan dah meracau tu selalunya jin atau hantu aje.
setan hanya sekadar membisik atau mengoda kita kepada kejahatan.

seperti kata khairulanuar, keihklasan dlm beribadah adalah amat penting.

"Sungguh mudah utk membuat Kebajikan, tetapi sukar utk ikhlas dlm membuat
kebajikan"

--
Rozaimy Baharuddin
http://www.komputer.com.my