Allaah the Exalted said,
“Say: This is my path, I call unto Allaah upon clear evidence (baseerah), I and
those who follow me.  And how free is Allaah from all imperfection and I am not
from amongst the polytheists.” [Soorah Yoosuf 12:108]

So whomsoever traverses this manhaj, then he is from amongst the successors of
the Messengers (salawaatullaahi wa salaamuhu ’alayhim).  So it is obligatory
upon him that he be described with inward honesty and outward purity.

WHAT IS THE MATTER WITH THE PEOPLE.....
teringat kami akan pesanan Rasulullah saw.hentikanlah ! jangan berpuak puak
(triblism)

seorang Mujahirin yang suka berseloro telah menolak seorang Ansar lalu orang
Ansar ni pun merasa Marah .Lalu mengumpulkan penyokongnya untuk membantah dan
protes.Lalu orang Muhajirin pun mengumpulkan penyokongnya untuk membela
ditengah orang munafik.Ketika itu Rasulullah keluar suruh hentikan
perbalahan saudara seagama.

Allah knows best !.

sejarah berulang untuk mengingatkan kita.Kita kerana Melayu mudah lupa !