Salam,

Saya tak lah cantik tak lah menarik tapi mesra semua peringkat kawan
sekerja..

yang cuba cuba menggunakan perkataan kurang sopan akan saya berikan
pandangan paling menyampah dalam dunia..

ada reaksi yang sangat keras dari saya yakni apabila bertembung saya akan
beri pandangan menyampah atau berpaling dengan bengis.

itu adalah worning yang terlembut dari saya

kedua..saya ajak bertumbuk..(he he he tak ada lah)

kedua..saya akan beritahu dengan tegas apa yang akan saya lakukan (namun
tak pernah sampai stage kedua kerana semuanya faham kerana stage pertama
telah di beri worning).

mereka sebenarnya pun mencuba.  kalau kita beri muka, di lanyak nyer kita..

pandangan saya sahaja..

dan hendaklah kita berpakaian yang sopan..

saya pernah menasihatkan anak buah saya yang lawa ayu..supaya berniqab
setelah di ganggu selalu...akhirnya ganguan berhenti..

email : anita.mohd.r...@my.pwc.com

             a...@asiampx001.pw
             c.com
             Sent by:                                                   To
             hidayah...@yahoog         "Ikhwanul Muslimun"
             roups.com                 <hidayahnet@yahoogroups.com>
                                                                        cc

             15/04/2009 07:25                                      Subject
             AM                        Re: Help Palestine [hidayahnet]
                                       membasmi penggatal di opis

             Please respond to
             hidayah...@yahoog
                 roups.com

 Assalamualaikum A,B, Junhairi dan semua..

 Sekilas terbaca pertanyaan dibawah, terasa nak suarakan simple respond..

 Kedengaran pada tajuknya macam ada seorang perempuan baik yang dikacau oleh

 seorang lelaki jahat dari satu pejabat tapi bila terus membaca macam lain je

 ceritanya.. Simple respond saya, sekiranya mana-mana satu atau keduanya
muslim..
 kembalilah kepada ajaran yang terkandung dalam DUA pedoman kita.. AlQuran dan

 AlHadith..MUDAH, SENANG dan BERKESAN.... masalalah pasti selesai...
pasti!...ya
 pasti!!!... saya jamin... nabi saya pun jamin... Allah pun jamin... TAK CAYA

 LAGI!!!!

 Wassalam.. Daripada: "junha...@yahoo.com" <junha...@yahoo.com>

 Kepada: Ikhwanul Muslimun <hidayahnet@yahoogroups.com>

 Dihantar: Ahad, 12 April , 2009 8:47:04

 Subjek: Help Palestine [hidayahnet] membasmi penggatal di opis

 salam sejahtera..

 ada sorang hamba Allah ni (pompuan) tanya saya tentang satu perkara baru-baru
ni.
 saya tak dapat nak jawab permasalahn tu jadi terpaksa saya ajukan ke
hidayahnet.
 harap tuan mod lepaskan.

 begini, pompuan tu, A, baru masuk keje kat satu jabatan k'jaan ni. pastu bila
dia
 dah start buat OT, ada la sorang mamat drebar ni, B, yang tukang antar A balik

 sebab A ni takde transport sendiri. lepas tu ada satu hari tu B ajak A makan
so
 dorang pun makan la kat satu tempat.

 lepas je makan, B minta A tunjukkan tapak tangannya. ajaib, sebaik je tengok
tapak
 tangan A, B boleh meramal bagaimana bentuk tubuh A. A merasa malu yang amat
sangat
 ketika tu tapi memandangkan mereka masih kat luar dan belum sampai ke umah A,
 pun control ayu je.

 pastu sejak hari tu B selalu cakap kotor kat depan A. A takut tak layan dan
takut
 nak report kat

 ketua jabatan sebab takut ia akan buat B buat jahat kat A lagi-lagi diorang
dalam
 satu dept.

 pada pendapat anda, apa perlu A lakukan?

 Sebaik-baik manusia ialah orang yang dapat memberi manfaat kepada orang lain

 (Hadis riwayat Al-Qudhi)

 Nama E-mel baru untuk anda!

 Dapatkan nama E-mel yang telah lama anda mahukan pada @ymail dan @rocketmail
yang
 baru.

 Cepat sebelum orang lain mendapatkannya!

The information transmitted is intended only for the person or entity to
which it is addressed and may contain confidential and/or privileged
material.  Any review, retransmission, dissemination or other use of, or
taking of any action in reliance upon, this information by persons or
entities other than the intended recipient is prohibited.   If you received
this in error, please contact the sender and delete the material from any
computer.  Any views or opinions expressed in this email are solely those
of the author and do not necessarily represent those of PwC.