From: <>
Date: 2009/4/20
Subject: Re: Help Palestine [hidayahnet] Isteri Ego Punca Suami Cari Lain
To: Ikhwanul Muslimun <hidayahnet@yahoogroups.com>

 Salam.

Saya pun nak menyampuk sedikit. Pada sy buruk & baik sorg isteri adalah
ditangan suaminya sdiri.
Klu suami sorg yg tegas dlm urusan dunia akhirat xkan timbul isu isteri
derhaka dan sebagainya.
Tetapi ini juga bergantung kepada HATI..iaitu perasaan kasih syg & cinta pd
pasangan. Klu tiada perasaan ini buat apapun akan jadi sengketa sbb lebih
kepada terpaksa & masing2 tak redha. Jadi suami & isteri kena tya diri
masing2 apakah perasaan mereka..masih adakah kasih syg & cinta atau
tidak?...semua masalah boleh selesai andai ada komunikasi 2 hala..saling
memaafkan & cuba utk perbaiki kesilapan..tak salah klu mulakan semula
hubungan seperti mana kita mula bercinta..apapun kasihan pd anak2 jgn biar
mereka jd mangsa ego & sikap buruk kita sbgi ibubapa..