Melodi Kehidupan & EFT Part 1 Bismillah,

Salam buat semua. Semoga ceria-ceria selalu di pagi Isnin yang indah
ini...(hee, jangan monday blues haa).Mulakan hari anda dengan SENYUMAN YANG
INDAH & MENAWAN...this is theraphy! SMILE...tak percaya...Cuba VISUALKAN DIRI
ANDA TERSENYUM DGN PENUH CERIA & KEINDAHAN...rasakan emosi kebahagiaan
itu...insyaAllah akan mengesani JOY CENTRE anda...otak di bahagian hadapan yang
mengawal mood...from here automaticly akan memperkasa sistem saraf & kefungsian
tubuh dan JUGA DIRI ANDA..Bring more happiness in your life...RAHSIA INTERAKSI
MINDA, EMOSI & SIGNAL TUBUH...itulah dianya sebahagian kupasan yang akan kita
terokai KEAJAIBANNYA LEBIH LANJUT di dalam Bengkel Emotional Freedom Technique
(EFT), Sains Minda & Kuasa Doa pada 8hb Ogos 2009...

EFT ~ LANGKAH MUDAH, PANTAS, TERBUKTI BERKESAN SECARA SAINTIFIK &
SEMPOiii...semudah ABC..
Step by step ...serta CARA MUDAH menyingkirkan segala bebanan emosi & fikiran
yang menganggu...BAGAIMANA CARANYA???Mudah sahaja...insyaAllah will only takes
few minutes can bring DIFFRENT & RELIEF...MasyaAllah!!! I'm telling U the
truth...antara komentar para sahabat & klien yang telah menikmati KEAJAIBAN &
KEINDAHAN EFT ~ KOMEN MEREKA :
1) Saya rasa macam baru bangun dari tidur...dari lena yang panjang...
2) Amat menyegarkannnn...REFRESHING!!!Syokkklaa Pn Aniz...Bestnyerrrr!!!(mak
aitt, macam dapat bonus 5 bulan gaji plaktu...makcik kayooo nak2 time2
GAWATnie...punyerlaa hepi...takpun macam anak kecil dapat duit raya RM50...mcm
gitulaa dgn reaksi wajahnya terus berubah daripada kelam,pudar, suram tak
berseri TERUS BERSERI-SERI...ala-ala SERI PENGANTIN BARU...malu-malu yang
takjub dan hepi tak terkata...seriousss!!!Sape dah jadi PENGANTIN BARU YANG
HALAL tahulaa ek..syurga dunia haa!... he he he) senyum sampai
telingaaa...punyer hepi!
~ Nak rakam...is NOT me!!! Is against my profesion as a counsellor which bound
to the Akta Kaunselor...Is an ethic in counselling...KERAHSIAAN & DIGNITY of my
client adalah keutamaan saya..so apa yang saya boleh bantu utk membawakan
PERKHABARAN GEMBIRA ADA SINAR SEBENARNYA UTK BAHAGIA, UTK SEJAHTERA...pada
semua hanyalaa melalui penulisan yang diubah nama bagi memberi rasa SELAMAT &
DILINDUNGI kpd para sahabat & klien-klien saya...inipun HANYALAH DENGAN IZIN
mereka yang berkenaan sahaja...so mana yang rasa HIGH PROFILEtu takde masalah
jika enggan berkongsi...ada perjanjian...kontrak disertakan dalam inventori.
~ Disamping REFLEKSI pengalaman saya sendiri yang mempraktikkan EFT &
menyaksikan keAJAIBAN tranformasi para klien & sahabat.So macam mana NAK TAHU
KEBENARAN INI???Nampaknya KENALAH RASAI SENDIRI...Beri peluang pada diri
anda..InsyaAllah impian KESEJAHTERAAN ...KETENANGAN...KEBAHAGIAN YANG DICARI
mampu anda dinikmati sama spt sahabat2 sebelum ini...InsyaAllah semoga Allah
mempermudahkan pertemuan ini.
3) Macam mimpi Pn Aniz....saya macam tak percaya...mana "dia" ~ segala
kesakitan, pendaman emosi kesedihan, kelukaan,pengkhianatan, kecil hati,
kemarahan, dendam, kecewa, rasa bersalah...hopeless feeling...IS GONE!!! Ahaaa!
U ask me the question...BRILLIANT QUESTION INDEED!!!Mana 'dia' pergi????Because
U let it go!!! (sama konsepnya bila U membawa bebanan...barang...bagasi yang
berat ~ ntah berapa puluh tahun punya beban...dari kecik sampailaa tarikh masuk
bengkel...letihkan...payahkan...lelah...tak larat...but once YOU BENARKAN 'dia'
pergi dengan mengikuti PROSEDUR & LANGKAH mudah yang kita lakukan tadi...is
GONE...! Takkan pernah kembali insyaAllah...THIS IS THE MAGICCCC!!!
(Bayangkan JIKA ALLAH BOLEH MENTADBIR DUNIA DGN BEGITU HEBAT, TELITI DAN BEGITU
HALUS PERENCANAANNYA...MASAKAN TIDAK ALLAH BERESKAN "BEBAN ANDA" DENGAN SEKELIP
MATA DGN HAMPARAN ILMU & ANUGERAHNYA DI BUMI INI...)
~ I'm not telling you that these is NOT marketing strategy or what so
ever....BUT this is true...BENAR!!!Is a LIVING PROOF...alhamdulillah &
insyaAllah!Pantas, mudah malah selepas anda menghadiri bengkel ini anda boleh
pulang dengan senjata, ubat a.k.a PENAWAR dan alat untuk MERAWAT DIRI ANDA...IS
A KIND OF SELF HEALING METHOD.Yes... IS YOU!!! YES YOU ~  THE ETERNAL RESERVOIR
INSIDE YOU...KEAJAIBAN & KEINDAHAN DALAM DIRI ANDA YANG BAKAL ANDA SINGKAP
KEHEBATANNYA...dengan izin Allah!!!
~ Bukan itu sahaja apa yang LEBIH MENGUJAKAN & BERBALOI-BALOI insyaAllah ilmu
ini...senjata ini...PENAWAR ini...BUAH TANGAN bengkel ini, anda boleh bawakan
perkongsiannya pada ahli keluarga, anak-anak, suami isteri mahupun adik
beradik...untuk membantu mereka menangani isu-isu kehidupan...dengan lain
perkataan how to cope with daily stress.
4) Mata saya RASA LEBIH TERANG!!! ~ Yes! Ini catatan peribadi saya sendiri
selepas melahirkan zuriat ketiga & masalah sinus yang kronik saya hadapi kesan
grieving kehilangan ibu yang tercinta lewat 2 tahun lalu ~ we're HUMAN bukan
robot ada hati, ada perasaan & emosi bukan nak tunjuk TERROR, ALLAH YANG PALING
TERROR just nak SHARE TERROR ALLAH yang dibekalkan dalam diri
hambaNYA..RUGIKLAA , kalau eksyen tak nak guna bekal yang Allah
bekalkan...kan...kan...SEDAPPPPP, BEST macam makan time buka
puasa...nikmatkan???Ayat lainnya pula macam time kebulur lapar jumpa
nasik...Furghhh! Sedapnya...nikmat Allah. “Kesan ini” memerlukan saya
berkacamata kembali...memang kurang selesa...(siapa yang melaluinya pasti tahu
perasaan betapa tidak selesanya bila nikmat penglihatan ini ditarik sedikit
oleh Allah swt) namun alhamdulillah dengan bantuan EFT bagi menangani isu
kesedihan & kesunyian yg masih sedikit berbaki berkaitan arwah ibu...satu
masalah LAIN iaitu my
 eyesight problem berjaya diatasi dengan mudah!!! MasyaAllah...bestnyer
rasa...kalautidak errhhh...tgk tv pun tak berapa syokkk...(memang tak sukapun
tgk tv kecuali isu2 yang berkaitan yg diminati...layan facebook lagikk
syokkk...add me @ Aniz Hj Anwar keluarlaa gambar I dgn lohkong tercinta nanti,
insyaAllah sy accept ukhwah ini)
~ Ingatkan saya seorang rupanya...ramai antara klien saya yang memberi
REFLEKSI..KOMEN SPONTAN..apabila ditanya..."APA YANG YOU RASA SEKARANGNIE???"
apabila habis sesi theraphy with EFT...Jawapan favourite..."SAYA RASA MATA SAYA
LEBIH TERANGLAA PN ANIZ"...patutpun sebelum memacam semak, sampah,garbage...dok
simpan...haa...bukankah AMAN & SEJAHTERA...relax...segar...Subhanallah!Terima
kasih pada Allah mengizinkan pertemuan kita....Syukur! Satu lagi jawapan
favourite..."MEMANG BERBALOIlaa Puan...sayangggggnya kenapa saya tak jumpa Puan
lebih awal"...nak membayanggkan nada kesal menyimpan "penyakit" dalam diri ~
macam rugiklaa plak kalautidak banyak perkara yang saya boleh lakukan dengan
lebih baik lagi...hemm..itu RAHSIA ALLAH! Adalaa HIKMAHNYAtu...

YES...EFT WORKS BEST WHEN NOTHING ELSE WILL!!!.

WHAT IS EFT???
The surprising natural healing aid you can use for almost everything
Emotional Freedom Techniques (EFT) is an emotional, needle free version of
acupuncture that is based on new discoveries regarding the connection between
your body's subtle energies, your emotions, and your health. EFT has been
reported successful in thousands of cases covering a huge range of emotional,
health and performance issues. It often works where nothing else will (Cary
Graig, 2009)

Sehingga jumpa lagi...DAFTAR SEGERA!!!...hanya 4 orang peserta sahaja
diperlukan lagi...cepat-cepat jangan lepaskan PELUANG KEEMASAN untuk mengubah
hari anda...lewati hari yang indah, ceria, teruja dan harmoni dengan
pengetahuan EFT!!!

Sehingga bertemu lagi...ingin memberi ruang MENIKMATI TRANSFORMASI
IMPIAN???Sertai BENGKEL EFT, SAINS MINDA & KUASA DOA...

WORKSHOP KLINIK SUKSES (MODULE 1)
Tarikh : 8hb Ogos 2009
Masa : 9.45pg – 5.30ptg
Lokasi : Nurqudrah Holistic Solution, Seksyen 18, Shah Alam
Bayaran : RM200 SHJ

KUPASAN MENARIK :
1) Pembentukan Personaliti yg dikupas dr perspektif kaunseling
2) Pengurusan Stress & Krisis Intervensi
3) Emotional Freedom Technique ~ knowledge how to dispute the irrational belief
& emotional pain + traumas, unfinished bisness, overwhleming problem,
relationship, self esteem, bad habit , childhood issue, weight problem etc...
4) Seni berdoa & sains minda yg dikupas dr perspektif sains & Islam
5) Law Of Attraction dr segi Islam
6) Mencapai gelombang yg tepat dlm menjayakan doa & impian
7) Keajaiaban MEDITASI ISLAM & SAINS MINDA...
8) Rahsia untuk menjayakan doa & impian ANDA yg mungkin tidak pernah dikupas
oleh penceramah lain...atas TIKET apa???
9) RAHSIA OTAK KANAN & OTAK KIRI...dlm menjayakan impian.
Semua ini akan dikupas di dlm Module 1 ( Workshop Klinik Sukses).
BONUS – PERCUMA UKURAN AURA BAGI SETIAP PESERTA.

SIAPA YANG HARUS HADIR???
Ibubapa, pelajar, individu dan sesiapa sahaja yang INGIN MELIHAT & MENIKMATI
KEAJAIBAN ALLAH DALAM PERSPEKTIF DISPLIN YANG KITA NAMAKAN...INNER
TECHNOLOGY...EFT , KUASA MINDA & DOA...keajaiban interaksi sains minda, emosi,
spritual yang mampu menjayakan transformasi secara fizikal & nyata!!!

BERMINAT...BAGAIMANA CARANYA?
1) Sila muat turun INVENTORI PROFAIL KLINIK SUKSES di
www.kliniksukses.blogspot.com
2) Sila bank in YURAN RM200 ke AKAUN MAYBANK : 162218337759 (Noraniza Anwar)
dan kembalikan Inventori yang telah lengkap bersama bukti pembayaran ke
nurqudra...@yahoo.com
3) Diskaun diberikan bg pendaftaran sebelum 5hb Ogos 2009, info lanjut sila
hubungi Pn Aniz di 012-3915262 / YM : nizwar75
NIKMATI KEAJAIBAN & KEINDAHAN ALLAH DALAM DIRI ANDA BERSAMA KLINIK
SUKSES...RAHSIA DEMI RAHSIA YANG BAKAL ANDA SINGKAP TABIR JAWAPANNYA...MULAKAN
LANGKAH PERTAMA ANDA DENGAN MENYERTAI KAMI!!!...

SyAhdu adaa...GUmBiRA adaa...KelaKar adaa....TIPS adaaa...SeRAMM pun
ada...MIRACLES Pun Adaa...LAgU PuN Adaaa utk halwa
telinga....apatu???Emm...nielaa dia MELODI KEHIDUPAN di
http://kliniksukses.blogspot.com

Salam Sukses & Harmoni ;
Pn Aniz Hj Anwar
EFT Practitioner