Umat Islam kena ambil peluang yang ada kat TV3 sebagai agen penyiaran yang
boleh diterapkan konsep ilmu dan dakwah.
TV3 cukup profesional dalam bidangnya dan target pasarannya.
Lihat saja penghijrahan islamic warga kerja TV3
Jom kita ubah paradigma teknik penyiaran ilmu...
Anggap "perbezaan" itu sebagai peluang
untuk memantapkan ilmu dan menyebarkan islam.