Assalamualaikum wrb,

Alhamdulillah Ramadan menjelang lagi. Semoga tahun ini merupakan Ramadan
terbaik buat kita.

Saya yakin ramai di antara kita yang berazam untuk menamatkan satu Al-Quran di
bulan ini. Saya juga percaya kita membaca Al-Quran bukan setakat untuk
menghabiskannya tetapi untuk memperhatikan ayat-ayatnya.

InsyaAllah saya akan poskan di satu blog baru ayat-ayat pilihan untuk setiap
juzuk pada setiap hari Ramadan. Saya harap itu dapat membantu untuk kita fokus
dengan ayat-ayat di dalam juzuk tersebut. Blog tersebut baru dibuka sekejap
tadi. Urlnya:

http://quran30hari. blogspot. com/

Semoga bulan Ramadan, bulan yang diturunkan padanya Al-Quran ini dapat
mendekatkan kita lagi kepada kitab tersebut, membaca, memahami, beramal dan
menyampaikannya kepada orang lain.

Wassalam
Abu Muaz

Kirim email ke