cari dan yg aku dapat

awal bulan februari..
diberikan.. oleh salah
tak nak dengar satu
other site.. JAKIM ..

yang aku bagi kat

Halal yang dikeluarkan
Logo Halal Syariah
seakan-akan Logo Halal JAKIM.

JAKIM di
merestui penubuhan Syarikat
menjalankan tugas-tugas
luar negara. Halalan
tidak pernah diberi
bagi pihak JAKIM atau
Adakah JAKIM telah
mengeluarkan sendiri sijil Halal
KFC, Pizza Hut, Rasa

web JAKIM, Sijil Halal
telah melewati tarikh
premis di bawah KFC
Pizza Hut di Taman

http://www.kfc.com.my/main.htm KFCH

recognised as Halal by
KFCH.

Council logo at their

issued by JAKIM and
customers of our perfectly
clarification and information

penjelasan terperinci daripada
saya seorang yang
negara ini. Perkara
ISLAM negara ini, jika
kerana rangkaian
negara ini yang majoritinya

dan penjelasan saya
jelas. Tidak ada bahasa
betul-betul senario yang
Perihal Dagangan 1972!.

melarang salah pernyataan
perkhidmatan, tempat tinggal
perniagaan termasuk
perkhidmatan. Perundangan

Halal) 1975 dan

yang mengelirukan

fakta di atas ..
pada yg dah jadi lawyer
concern pada perkara nie..
kengkawan ISLAM yg lain.. its
KFC.. lagi-lagi Pizza Hut

agama islam diperintah...

=====
Sometimes you are sad....and no one sees your
tears....
Sometimes you are happy....and no one sees your
smile...
But the times you fart....trust me...people smell that

shit.