tak pernah tau pun alumni ni dah ada logo .. samada baru atau lama ..

tapi nampak logo baru tu cantik .. kalau nak guna sementara .. boleh je kot .. nanti time agm kita vote sama ada nak endorse new logo ni .. ataupun kita nak buat pertandingan sekali lagi utk pilih yang terbaik.
kalau ramai nanti vote setuju for the one you did .. the choice shall prevail. Lama sangat dah takde logo.

terima kasih.

-Ubaida-

ahmad salleh wrote:
assalaamualikum...
saya nih nak buat sjil untuk ajk yang telah berkhidmat 2 tahun yang lalu..tp logo yang diberi kepada saya bluu..kalau saya pakai logo yang saya buat sendiri leh tak??? tak der aa lawa sangat tp lagi jelas..
bukan nak snub logo yang lama tp sekadar mengutarakan cadangan..
salam
leh tengok yang kat bawah tuh..yang lama n yang baru....

Kandungan emel di atas tidak menggambarkan pendirian rasmi Pertubuhan Bekas Pelajar Hira' @ Alumni Hira' kecuali dinyatakan sedemikian.

Alumni Sekolah Islam Hira'
http://www.alumni-hira.org
http://berita.alumni-hira.org