assalamualaikum...

xsangka plak alumni ade logo sndri. saya xaktif sangat, but saya ade gak mengikuti perkembangan alumni. logo baru tu lawa gak .. :)

assalamualaikum.

From: "ahmad salleh" <[EMAIL PROTECTED]>
To: [EMAIL PROTECTED]
Subject: [Alumni Hira] logo
Date: Wed, 17 Mar 2004 00:41:39 +0800

<< lagoalumnilama.JPG >>
<< logoalumnibaru.JPG >>

_________________________________________________________________ Are you in love? Find a date on MSN Personals http://match.msn.com.my/

assalaamualikum...

saya nih nak buat sjil untuk ajk yang telah berkhidmat 2 tahun yang lalu..tp logo yang diberi kepada saya bluu..kalau saya pakai logo yang saya buat sendiri leh tak??? tak der aa lawa sangat tp lagi jelas..

bukan nak snub logo yang lama tp sekadar mengutarakan cadangan..

salam

leh tengok yang kat bawah tuh..yang lama n yang baru....

Protect your PC - Click here for McAfee.com VirusScan Online

Kirim email ke