Persoalan.....

Malaysia sudah lebih 40 tahun diperintah oleh BN/UMNO,
apa kah usha mereka (UMNO) yang mengaku memperjuangkan
agama,bangsa dan negara selama ini bagi menangani
masaalah ini ????? Apa yang kita lihat selama ini,
Pusat Islam yang di pimpin oleh Hamid Osman cuba
sedaya upaya untuk menutup kes ini dan menipu rakyat
Islam di negara ini.

Adakah kita masih memberi sokongan yang padu kpd.
UMNO/BN setelah kita lihat banyak kemungkaran dan
fasad yang mereka lakukan ?????

Atau mungkin ada yang berkata, " kita orang melayu
mesti bersatu dibawah UMNO dan jangan berpecah belah
dan juga kita sesama Melayu tak baik bergadoh !!!!
Harus lah di ingat, hak dan batil,makruf dan mungkar
tidak boleh tidur sebantal!!!!!!! Mereka yang
memperjuangkan yang hak akan bertembung dengan mereka
yang memperjuangkan yang batil dan ini tidak dapat
dielakkan........

Bagi orang-orang yang berakal sempurna, UMNO bukan lah
pilihan di hati.......

--- Imam B <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

>  {  Sila lawat Laman Hizbi-Net -
> http://www.hizbi.net     }
>  {        Hantarkan mesej anda ke:  [EMAIL PROTECTED]
>       }
>  {        Iklan barangan? Hantarkan ke
> [EMAIL PROTECTED]     }

> Dipetik dari [EMAIL PROTECTED]>>>
>

> To: <[EMAIL PROTECTED]>
> Subject: [sassian8488] Kes Murtad Hartina Kamruddin
> & Sengsara Ayahnya
>
> Assalamualaikum kawan2, jikalau cerita ini tidak
> menyentuh hati kita untuk  berbuat sesuatu, saya
> tidak tahu cerita apakah yang boleh menginsafkan
> [...]
=== message truncated ===