assalamualaikum..
nie pandangan peribadi saya

1) mungkin isteri pak din tak berapa sihat (nak rehat)
2) mungkin dia pregnant (perubahan hormaon estrogen &
prostregen) ader sesetengah orang camni ....:)
3) mungkin ada sesuatu yang terbuku dengan pak din
tapi tak pernah di luahkan, jadi , bila sampai satu
tahap , dan pulak ada sebab musabab  dia pun meletup.
Kadang-kadang ornag perempuan memang camtu, kena
pandailah pujuk...cakap baik-baik...
4) dia jugak luahkan masalah nie kepada orang lain dan
dia diapi-apikan
5) mungkin dia nak perhatia dari pak din.... maksud
saya perhatian dari segi perasaan.....yelah time dia
nak pak din tak layan....nak balas dendam lah tuh kot
..orang pompuan(tak semua) bila nak tapi di tolak akan
keccik hati ...samalah cam  orang laki

kesimpulan : fikirkan anak-anak...bersabar..face to
face sekali lagi . kalu tak pun tulis surat....bagi
bunga...terus terang yang sebenarnya pakdin sayang kan
dia.......pakdin kena muhasabah diri....ada lah
sesuatu ang pakdin dah buat samoai dia marah begitu
sekali..
 kalau pakdin yang salah ..mintak maaf kat dia kalau
dia yang salah....maafkan dia......jadilah seorang
suami yang berilmu dan beramal dengan  dengan
ilmunya...insyaallah akan harmoni rumahtangga.
--- mawar berduri <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

>  {  Sila lawat Laman Hizbi-Net -
> http://www.hizbi.net     }
>  {        Hantarkan mesej anda ke:  [EMAIL PROTECTED]
>       }
>  {        Iklan barangan? Hantarkan ke
> [EMAIL PROTECTED]     }

> Assalamu’alaikum rakan-rakan sekelian,
>
> Inbox saya dipenuhi dengan nasihat/pandangan dari
> netters yang membincangkan
> masalah yang dihadapi oleh wakdin.  Lepas satu, satu
> saya baca  (termasuk yg
> dihantar secara personal) dengan penuh minat
> hinggalah kepada satu email
> yang semacam sikek bunyik nya.

> [...]
=== message truncated ===