Sdri Nothayati nampakny masih lagi terkapai dengan agama Islam yang
dianutinya. Siapa yang mengaji pakai buku, kalu setakat mengaji pakai buku,
maka gurunya adalah syaitan. Betul ada orang UMNO yang berilmu, tetapi
soalnya adakah dia beramal dengan ilmu yang dia ada. Soal menafikan hak
semabhyatng tidak timbul. Tetapi persoalannya ialah apakah pada masa yang
sama menolak ayat quran, menghina Nabi dan ulama, tetapi pada masa yang sama
sembahyang. Kalau ini betul, maka ABdullah bin Ubay bin Salullah yang betul
kerana sembahyang hebat malah jarng miss solat Jemaah di belakang Rasulullah
lagi. Tapi kenap Allah menghukum ABdullah bin Ubay ini sebagi orang munafiq
sedang sembahyangnya hebat, ilmunya kalau setakat nak dibandingkan dengan
UMNO sekarang jauh panggang dari bara.

Firman Allah :"tidak kujadikan manusia ini melainkan untuk beribadat
kepadaKu".
Nampak disini Sdri memang keliru, IBADAT yang dimaksudkan dalam ayat
tersebut bukan hanya sembahyang, puasa haji dan zakat. Tetapi meliputi
keseluruhan sistem Islam yang dibawa oleh Rasulullah saw dari sudut
tauhidnya, sistem ibadatnya, munakahdnya, muamalatnya dan Jinayahnya. Apakah
sdri memahami bila kita berbicara tentang ibadat, maka ianya hanya
SEMBANYANG????

Sekadar cakap CINTA pada Allah, hidup dan mati kerana Allah, ABdullah bin
Ubay cakap lebih dari itu. Inilah orang UMNO, sah macam Abdullah bin Ubai.
Kalau cinta pada kenapa dibiarkan araq berleluasa, pesta maksiat
dimana-mana, lesen judi diluluskan, rasuah menjadi satu budaya, perogol
dibela, pembunuh dibela asalkan menyokong mereka. MURTAD dibiarkan
berleluasa. Kenapa dalam parlimen, ORANG UMNO lah yang paling lantang
menentang draf undang-undang MURTAD, bukan geng-geng samy velu dan liong
sik. Inikah rupa orang yang cintakan Allah dan Rasul, hidup dan Mati kerana
Allah. Aqidah macam ini ke yang betul. Kalau dah rasa betul kenapa, ulama
UMNO ni takut sangat nak bermuzakarah...

"barangsiapa yang redho dengan yang kufur,itu kufur

Nak tanya sdri, kalau cina maka babi tu, dikira maksiat ke?....
Apakah kerana kita redho dengan cina yang makan babi tu.. maka, kita kata
babi tu halal. Apa yang UMNO buat sekarang, halal pada bukan Islam, halal
juga juga dia. INI yang TAK BOLEH...arak... orang cina minum arak, kerja
kilang arak, orang melayu ikut kerja. Jika kita meredhai perkara yang
ditegah dalam ISlam dilakukan oleh Islam, maka samalah seperti kita
melakukannya sendiri.. ITU MAKSUDNYA... kesian betul dengan orang UMNO. INI
yang SEBENAR MENGAJI dengan BUKU. TIDAK BERGURU . Mengaji dengan Utusan
Meloya, Berita HArian, The Star paling kuat berguru dengan Ustaz Astora
Jebat yang tergoleh di P.PInang dengan seorang Ustaz baru setaghun Jagung.

Betullah Dr memerintah dengan Izin Allah, buka itu saja, semua sekali semua
dengan Izin Allah. Firaun memrintah dengan izin Allah, begitu juga dengan
Namrud, Haman, Qarun, Abu Jahal, Marcos, Kamal Artatuk.
Apakah mereka semua itu orang yang di redhoi Allah???. Mereka pun Allah Izin
jugfa. Qarun, bukan setakat kaya aje, malah kunci gedung hartanya memerlukan
beratus orang untuk mengusungnya. APAKAH dia termasuk dalam orang-orang yang
beriman...Kalau itulah ukurannya, maka ABU JAHAL tak ditentang oleh
Rasulullah saw, kerana Abu JAhal pandai memajukan bumi Mekah, berjaya dalam
ekonomi. Malah kalau setakat RAsulullah nak bawa suruh orang semnahyang ABU
JAHAL tak kisah. MAlah pernah ditawarkan kepada RAsulullah, kalau nak
berdakwah, dakwah saja jangan campur urusan pemerintahan. Kalau nak
memerintah, Rasulullah akan dilantik menjadi raja. TETAPI Rasulullah
menolaknya.

Soal syurga dan neraka, itu urusan Allah. Tak pernah ada orang PAS yang
mengatakan Undi PAS masuk Syurga. Yang kata undi PAS masuk Syurha ialah
orang UMNO, bukan orang PAS. kan UMNO ni kaki FITNAH. Hamid pernah dicabar
dalam PArlimen untuk, berdebat, tetapiu dia senyap tak terkata. Tapi kalau
menolak Al-Quran walau satu huruf, hukumnya MURTAD terkeluar dari agama
Islam, wal'ia zubillah. TAK kira PAS ke UMNO. Tapi bagi tahu saya ayat mana
yang PAS tolak dalam Quran.
Saya boleh bagitau ayat mana UMNO tolak. Baca saja kenyataan Mahathir dalam
surat khabar yang jelas, menolak ayat Quran. Cth tentang AURAT, ARAK, JUDI,
QISAS  dan banyak lagi. Keredhaan dengan perkara inilah yang tak boleh...

Nasihat saya, keluar dari UMNO tu, pi belajar lagi, cari guru jangan belajar
dengan MEMBACA saja. Jangan dok pakai Surat Khabar tu.. menyesatkan orang...

Maaf jika terkasar..