Assalamualailum
     Saya ingin mendapat penjelasan daripada saudara yang mengetahui tentang
Syarikat SkyBiz 2000 yang terletak di Oklahoma Us yang menjalankan perniagaannya secara global dengan menjual website;.Bonus yang diberi amat lumayan dan kononya ramai individu dari Malaysia telah menjadi jutawan,
    Saya ingin mendapat pendapat dari saudara-saudara yang arif dari segi agama sama-ada pendapat dari perniagaan ini halal atau tidak. Semakin ramai penduduk di Kedah dan P.Pinang telah menyertai perniagaan ini. Untuk mengetahui lebih jelas mengenai perniagaan  ini sila layari laman web SkyBiz 2000 di:

Kirim email ke