IKUTI CERAMAH BELIAU PADA 30/8/2000 DI MARKAZ TARBIYYAH PAS,  TAMAN MELEWAR.  Beliau akan berceramah bersama YB Mahfuz Omar.

> remaja,
> bakat

> yang

> tiga
> dan
> kugiran
> Konsert
> tempat
> untuk
> tu.

> 1986
> memang
> dan
> >> > >

> ! >> > > Dari sembahyang lama kelamaan sembahyang pun dah tak menentu.
> [...]
&g! t; >> > > risalah. Apapun saya bersyukur kerana mendapat kembali
> hidayah-Nya.
> yang
> buat

> memberi
> saya
> ada

> Selain
> inspirasi
> (3)
> artis
> pihak,

> yang
> Islam
> peperiksaan
> Islam
> apabila

&g! t; >> > > majlis ilmu. Pada saya mengajak anak muda sekarang mudah kerana
> minda
> lupa
> bakat
> negara

> ATTACHMENT part 2 image/jpeg name=pic14386.jpg

COUNTERBALANCE.ANYWHERE.ANYTIME.ANYBODY.ANYONE.COM

Do You Yahoo!?
Yahoo! Mail - Free email you can access from anywhere!

Kirim email ke