a'kum....

astaghfirullah....

maka saya pun sampaikan perbuatan pelesit adun umno melayu itu.. kepada seorang kawan
yang masih muda belia.... agak educated.. mak bapak fanatik gila dengan cult umno...
saya sampaikan perbuatan terkutuk lagi kejam tak berperikemanusiaan .. ..berbau
kebinatangan adun umno tersebut... saya ceritakan bagaimana adun DAP yang ditumbuk dan
di keji..dihina.

nak tahu apa jawapan si umno nih???

"lah padan..lah ....cina.... DAP... nak simpati apa??"

sedih sungguh saya dengan perangai umno sekarang ni yang begitu keterlaluan.....
seolah-olah bangsa melayu ini superior dan hebat.. buat apa-apa sekali pun tak apa
asalkan melayu.

padanalah umni makin ditinggalkan....

--
mai cek oii..mai cek mai..
kita ke negeri kedah....

[...]

Do You Yahoo!?
Yahoo! Calendar - Get organized for the holidays!

Kirim email ke