hehehehe......dah memang dasar pekarat tu sebab gitu
gali gamaknya.....

bukan superior........tapi super bangsat

hehe

sebab satu melayu ....... lain lain punya melayu dapat
nama............thehehehe

RACIST BASTARD

--- aloq staq <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> a'kum....
>
> astaghfirullah....
>
> maka saya pun sampaikan perbuatan pelesit adun umno
> melayu itu.. kepada seorang kawan yang masih muda
> belia.... agak educated.. mak bapak fanatik gila
> dengan cult umno... saya sampaikan perbuatan
> terkutuk lagi kejam tak berperikemanusiaan ..
> ..berbau kebinatangan adun umno tersebut... saya
> ceritakan bagaimana adun DAP yang ditumbuk dan di
> keji..dihina.
>

> nak tahu apa jawapan si umno nih???
>
> "lah padan..lah ....cina.... DAP... nak simpati
> apa??"

> [...]
<HR>
<P>www.malaysiakini.com<BR>Nov 13, 2000<BR><BR>Adun
DAP dimaki dan ditumbuk<BR>'Ein Azmi <BR>7pm, ISN:
Seorang wakil rakyat DAP dimaki dan dipukul oleh
seorang wakil<BR>Barisan Nasional di ruang legar Dewan
Undangan Negeri Selangor hari ini. <BR>Datuk Zakaria
Mat Derus (BN-Selat Klang) memukul Teng Chang Khim
(DAP-<BR>Bandar Klang) selepas berlaku pertengkaran
lisan mengenai penggunaan istilah<BR>yang sesuai.
<BR>"Datuk Zakaria melemparkan provokasi kepada Teng
dengan mengatakan beliau<BR>tidak berhak membicarakan
soal halal-haram dan menuding jarinya kepada
Teng<BR>sambil menyebut perkataan 'babi Cina'," kata
Azmin Ali (Keadilan-Hulu Klang)<BR>kepada
malaysiakini.<BR>Teng membantah penggunaan kata-kata
kesat itu dan kemudian Zakaria menerkam<BR>dan
menampar muka beliau, jelas Azmin lagi, menceritakan
kejadian itu<BR>berlaku semasa dewan negeri
ditangguhkan jam 11 pagi ini.<BR>"Dalam masa yang sama
(dipercayai) seorang pembantu Zakaria yang
tidak<BR>sepatutnya berada di ruang !
!
!
!
tersebut masuk dan menumbuk muka Teng dan
terus<BR>menghilangkan diri," kata Azmin
lagi.<BR>Dalam sidang dewan negeri itu pagi tadi, Teng
telah membantah penggunaan<BR>istilah "industri haram"
dan mencadangkan ia digantikan dengan
perkataan<BR>yang lebih sesuai seperti penggunaan
"pendatang haram" ditukar kepada<BR>"pendatang tanpa
izin."<BR>Teng mengulas soalan Dr Lim Choon Kim
(BN-Damansara Utama) yang meminta<BR>kerajaan mengawal
industri-industri dan kilang-kilang haram yang
semakin<BR>bercambah di negeri itu.<BR>"Isu itu telah
selesai apabila sidang memutuskan tidak ada masalah
untuk<BR>meminda istilah tersebut," jelas Azmin,
sambil melahirkan rasa dukacita<BR>terhadap kejadian
itu.<BR>Katanya, peristiwa ini membuktikan sikap tidak
matang pemimpin Umno yang<BR>tidak mampu berhujah
dengan kenyataan dan fakta tetapi menggunakan
tindakan<BR>fizikal. <BR>"Budaya samseng ini perlu
dihentikan segera dan pemimpin-pemimpin
Umno<BR>khususnya harus menghormati pandangan orang
lain !
!
!
!
yang diasaskan kepada<BR>kebijaksanaan dan kenyataan
sebenar," kata Azmin lagi.<BR>Beliau menjelaskan
wakil-wakil rakyat Barisan Alternatif menemui
Menteri<BR>Besar, Datuk Mohamad Khir Toyo dan mendesak
beliau supaya mengambil tindakan<BR>tegas terhadap
wakil rakyat BN dan pembantunya itu.<BR>Ketika
dihubungi, Teng yang juga Ketua Pemuda DAP
bagaimanapun enggan<BR>mengulas lanjut kejadian
itu.<BR>Sidang Dewan Undangan Negeri Selangor selama
tiga hari bermula hari
ini.<BR></P><BR><BR>COUNTERBALANCE.ANYWHERE.ANYTIME.ANYBODY.ANYONE.COM<p><br><hr
Calendar</a> -
Get organized for the holidays!