"tua dah kubur" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

A'kum ...

W.Salam...

> sekadar mencelah saje ,

No problem, silakan bang...

> saya tak berapa berkenan dengan bentuk soalan Hang CND tu ...

Ya, dan saya tidak salahkan Abang kerana merasai tidak 'selesa' dengan
'bentuk' soalan saya.
Oleh kerana 'soalan'2 saya ditujukan khusus kepada ibnu taimiyyah dan
En. Abdul Rahman, dan juga to a certain extent, kepada saudara kamai81,
tiga "pakar Ugama" yang "pandai" dan "mahir" tentang Tasauf, diharapkan
dapat Abang, warga Hizbi dan saudara saudara seugama di Soc. Culture.
Malaysia bersabar dan sama sama menunggu jawapan daripada ibnu taimiyyah
atau E.Abdul Rahaman atau kamai81( jikalau boleh, daripada ketiga tiga
mereka) sebelum saya kemukakan 'alasan
saya'.....

> paling tidak,  ia tak seharusnya di layarkan secara umum dalam hizbi > ini,

Insya Allah......bersabar lah,
bang...

> saya jugak kurang  jelas dengan tujuan penanya mengemukakan soalan tu >! kalau
>mencari yang HAQ  ... dengan membahaskan soalan gitu jadi kerja > ke ?.

Oleh kerana saudara saudara yang saya harapkan 'menjawab' soalan soalan
saya masih bercuti( entah ya entah tidak:), sama sama lah kita
tunggu...

> saya bimbang ia (soalan)  jenis tunggang terbalik sekadar nak tunjuk  > pandai ...
>awas , nanti jadi pandai hakikat , bukannya arif BILLAH ...

hehehehe...dan saya tidak salahkan abang kerana merasakan kebimbangan
dengan soalan soalan saya! saya sedang menunggu ibnu taimiyyah khasnya(
atau yang dua orang lagi) untuk 'menghukumkan' saya sehabis maksimum,
kemudian baru saya pertahankan 'pendirian' saya....
Insya Allah...kita tunggu sikiiiiiiiiiiiit lagi...

> WALLAHua'lam.

Wassalam.

While waiting for ibnu taimiyyah & the gang, I remain,

Sincerely yours, definitely later & sahih malam sikit,

HCND Al-Recluse